انتظار

عشق اول و پایان

انتظار

 

بیا که لحظه لحظه هایانتظار

تمـــام وجـــود خســـته مـــرا بـــه نیســـتی کشـــانده اســـت

 

:::::   انتظار  ::::: 

 

بی تو می میرم

 

بیــــا کــــه به لب رســــیــــده جــــونــــم

 

عزیز من سنگ صبور غمهایم

به دیــــدنــــم بیا که خـیـلــــی تنــــهــــام

 

به کدامین جرم حکم صبر برای من صادر شد؟

جرم من فقط عاشقی بود.

 

با غم دوریت چه کنم؟

فاصله

تنهایی

انتظار

 

 http://s3.picofile.com/file/7421297418/entezar.jpg

 انتــــــــــــــــظار ...

 

 تو ------------ را ------------ من ------------ چشم ---------- در ---------- راهم

 

 انتــــــــــــــــظار...  

 

 

 

عزیزم     

 

 

میدونی چه قدر دلـ ـــ ــــ ـــ مبرات تنگ شده؟

 


حرفای من اینجاست تو سینم

 

جـ ـــایـــ ـی کــــه هر لحظه دنــــبــ ــالــــت میــ ــگــــرده

 

 

منتظره تا برگردی

 

..........  

 

 چرا با خاطرههایـت تنـ ـ ـ ــ ـ ـ ـهام گذاشتی؟

 

بـــیــــا بـــرگـــرد

.......

 

  در کلبه تنهایی من چیزی جز انتظار نیست 

 

 http://s3.picofile.com/file/7421294836/az_in_entezar.jpg
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ساعت 19:17 توسط آریا |