عشق اول و پایان

 دوستت دارم

 

تنها جمله ای است که از شنیدنش هیچگاه خسته نمی شوم

 

و تنها جمله ای است که تو از گفتنش

 

هیچگاه خسته نمیشی

 

بارها و بارها

 

به تکرار

 

 خواهم گفت:

 

دوستت دارم

 

 ...........

..........................................

...................................................................................

 http://s3.picofile.com/file/7421301612/tanham_nazar.jpg

 ...................................................................................

..........................................

..................

 



نظرات شما عزیزان:

Rozol
ساعت9:04---21 مرداد 1392
لینکت کردم
پاسخ:منم لینکت کردم


amir
ساعت20:07---20 مرداد 1392
سلام دوست خوب من

میخواستم دعوتت کنم ب یه جای خوب

خووووووووش جال میشم یه سر ب جامعه ی مجازی تبعیدگاه امپراطور بزنی

تبعیدگاه امپراطور خیلی معروفه

http://emperorexile.com

یه بار سر بزن

پشیمون نمیشی

منتظرتم
پاسخ:سلام دوست عزیزم مرسی لطف داری حتما بت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ساعت 19:24 توسط آریا |